Zpět na nabídky práce Kroměříž

Nabídka práce Vedoucí personálního oddělení - Kroměříž

Ke dni 22.11.2025 nabízí Město Kroměříž (00287351, Kroměříž) volné pracovní místo na pozici vedoucí personálního oddělení v obci Kroměříž (okres Kroměříž).
Nabídnutá (minimální) mzda za (pružná pracovní doba) je 33 280 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 22. 11. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
vedoucí personálního oddělení
Místo práce:
Kroměříž (Kroměříž)
Směnnost:
pružná pracovní doba
Nástup dne:
01.01.2026
Mzda:
33 280 až 35 770 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně bakalářské
Požadované dovednosti:
Práce s PC, Jiné
Text nabídky:
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Vedoucí personálního oddělení - Vykonávaná agenda: komplexní koordinační a koncepční činnost zaměřená na rozvoj jednotlivých oblastí personální správy, zejména systemizace, personalistiky a vzdělávání zaměstnanců města, koordinace a řízení agend v oblastech vzdělávání a odměňování zaměstnanců města, odměňování členů zastupitelstva a zpracování platů, zabezpečení agendy související s pracovněprávními vztahy zaměstnanců města (zejm. vznikem, změnou a ukončením pracovního poměru), zajištění agendy výběrových řízení v souladu se zákonem o úřednících a agendy funkcionářů související se zákonem č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů (dál jen "zákon o střetu zájmů"), poskytování metodické podpory vedoucím zaměstnancům v oblastech zařazování zaměstnanců dle katalogu prací, jejich vzdělávání a odměňování včetně odměňování ředitelů příspěvkových organizací - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících, předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, znalost příslušných právních předpisů, zejména: o zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících předpisů o zákona o úřednících včetně prováděcích vyhlášek o zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů o zákona o střetu zájmů praxe v oblasti personalistiky nebo řízení lidských zdrojů minimálně 5 let, prokazatelná zkušenost s tvorbou pracovněprávní dokumentace, komunikační a prezentační dovednosti, organizační schopnosti, profesionalita a loajalita, zodpovědnost, samostatnost, systematický přístup k práci, dobrá znalost práce na PC - Výhodou: praxe v oblasti personalistiky v platové sféře, znalost systému FluxPAM5 - Platová třída: 11, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou - Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o úřednících: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, a je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis - K přihlášce musí být připojeny doklady podle § 6 odst. 4 zákona o úřednících: strukturovaný životopis o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce / u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (při podání přihlášky lze pouze v prosté kopii) - Uchazeč o vedoucí pracovní místo k přihlášce dále přiloží: čestné prohlášení dle § 4 odst. 3 zák. č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971), originál nebo ověřenou kopii lustračního osvědčení dle § 4 odst. 1 zák. č. 451/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů (nevztahuje se na osoby narozené po 1. prosinci 1971) - Přihlášky doplněné o požadované doklady doručte nejpozději do 2. ledna 2026 * osobně nebo poštou na adresu Město Kroměříž, oddělení personální, Mgr. Bc. Radka Gabrielová, Velké náměstí 115, 767 01 Kroměříž * příp. do datové schránky: ID bg2bfur Později doručené přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení. Obálku, či datovou zprávu, prosím, označte: "VŘ č. 28 - NEOTVÍRAT" Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, či nevybrat žádného z přihlášených uchazečů/uchazeček.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Město Kroměříž
Kontaktní osoba:
Radka Gabrielová, 573 321 131