POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi na pozici mzdové účetní min. 4 roky, výbornou znalost mzdové a pracovněprávní legislativy, znalost práce se mzdovým softwarem, pečlivost, samostatnost a zodpovědnost, diskrétnost a profesionální přístup.
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní zpracování mezd pro zaměstnance (HPP, DPP, DPČ), vedení mzdové agendy v souladu s platnou legislativou, komunikace s úřady (OSSZ, ZP, FÚ), roční zúčtování daně, ELDP, přehledy, statistiky, podpora zaměstnanců v oblasti mezd, spolupráce s účetním a personálním oddělením, příprava podkladů pro interní směrnice a metodické pokyny, administrativní a organizační podpora vedoucího personálního oddělení.
Pracovní smlouva se uzavírá standardně na dobu určitou 1 roku s 3měsíční zkušební dobou. Po roce v případě oboustranné spokojenosti a shody dochází k prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
NABÍZÍME: 25 dnů dovolené; 4 dny na rehabilitační pobyt; systém čtvrtletních odměn; systém cílových odměn; systém 13. mezd; stravenkový paušál; sociální program pro zaměstnance; příspěvek na penzijní připojištění.
PRVNÍ KONTAKT: zasláním životopisu do 16.7.2025 na:
zaslat email nebo vložením přes formulář na www.vakvs.cz