Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
referent/ka obchodu a servisu
Místo práce:
Staré Město (Uherské Hradiště)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
07.04.2025
Mzda:
30 000
Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně USV
Požadované dovednosti:
Práce s PC
Text nabídky:
prac. doba 6.00 - 14.30 hod., práce na PC v účetním programu POHODA, kontrola a evidence e-mailů, zpracování objednávek, příjemek, přijatých faktur, nabídek, výdejek a fakturace, servisu, plánování servisních zásahů, práce se skladovým hospodářstvím, skenování dokumentů, příjem a kontrola zboží, výdej a prodej zboží, částečná evidence pokladny, komunikace se zákazníky přes telefon i osobně na prodejně, znalost PC (Word, Excel), aktivní znalost některého účetního programu podmínkou, znalost účetního programu Pohoda výhodou, znalost AJ výhodou, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost, výborné komunikační a organizační schopnosti, chuť učit se novým věcem, práce na plný úvazek pouze na ranní směnu, stabilní zázemí, stravenky, firemní benefity, firemní akce, přátelský kolektiv, nabídku s životopisem na e-mail